RUNDREISE MED FAGFORBUNDETS BOBIL

Fagforeningen har brukt Fagforbundets bobil i sin valgkampanje foran årets Stortingsvalg.

Tirsdag startet vi kl 06.45 med stand ved bedriftene på Rud. Her tok vi imot de ansatte som kom på jobb med bananer, sjokolade og brosjyrer med «Bruk stemmeretten». Det ble mange gode samtaler både med medlemmer og andre ansatte.

Deretter reiste vi rundt til alle sykehjemmene og flere barnehager. Vi ble tatt godt imot av våre plasstillitsvalgte som fikk overlevert vår egen produserte konfekteske og valgmateriell til bruk på tjenestestedene.

Onsdag fulgte de hovedtillitsvalgte opp med besøk på flere barnehager og andre pleieinstitusjoner.

Dette har vært svært to vellykkede valgdagsbesøk som skal være med å  bidra til en rød/grønn valgseier.

Dette bildet mangler alt-tekst; dets filnavn er DSC_0193.jpg