STUDIETILBUD FOR FAGFORBUNDETS MEDLEMMER

Søk opptak til studietilbud innen ledelse og digitalisering.
I samarbeid med Høgskolen i Innlandet tilbyr Fagforbundet studieåret 23/24 studiet Ledelse og Digitalisering. Studiet passer for deg som er interessert i digitale prosesser, og hvilke implikasjoner, muligheter og utfordringer digitalisering har for ledelse og arbeidsliv.

Studiet er nettbasert, men med en fysisk første samling. Det utgjør tilsammen 30 studiepoeng og det er avsluttende eksamen i hvert emne. Undervisningen går over to semestre og studiet består av følgende fire emner:
-Digitale arbeidsformer i organisasjoner
-Digital kommunikasjon og sosiale medier
-Digital organisasjon og ledelse
-Human Resource Management og digital transformasjon

Opptakskrav: Generell studiekompetanse eller godkjent realkompetanse. Du må være medlem i Fagforbundet for å ta dette studiet.
Søknadsfrist: 15. juni

Du kan lese mer om utdanningen, samt praktisk informasjon her: Videreutdanning i samarbeid med Høgskolen i Innlandet (fagforbundet.no)

Søk opptak på Høgskolen i Innlandets nettside her…