Julefest og språkkafe

Flyktningkontoret og Fagforbundet Bærum arrangerte også i år en førjulsfest for flyktninger, innvandrere og frivillige i Kunnskapssenteret den 21. desember.

Det ble en koselig samling med mange oppmøtte. Tjenesteleder Camilla Bildsten ønsket velkommen og det var også hilsninger fra Fagforbundets fagforeningsleder Bjørn M Johnsen, Rådmann Erik Kjeldstadli og velferdsdirektør Kristin Nilsen.

Det var kaker og annet godt å spise. Det var også folkedans fra de forskjellige landene, hvor de inviterte også deltok. Representanter for flere av de frivillige var også til stede. Julefesten var et godt arrangement i arbeidet for å styrke samholdet i integreringsarbeidet.

I tillegg til julefesten på Kunnskapssenteret, har Fagforbundet Bærum også i år bidratt til Frelsesarmeens varmestue sin julefeiring.