
FRA I DAG KAN DU FORHÅNDSTEMME HER I BÆRUM KOMMUNE
Nå har du anledning til å forhåndsstemme til Stortingsvalget. Her i Bærum kan du frem til og med 5. september avgi forhåndsstemme på følgende steder: kommunegården i Sandvika, Biblioteket på Rykkinn senter, Biblioteket på Bekkestua, Handelstedet Bærums Verk, Fornebu S, Eiksmarka senter og ved Vøyenenga senter. Stemmelokalene har åpent på hverdager fra kl 10.00 til kl 20.00 og på lørdager frem til kl 18.00.
Da du går for å stemme må du huske å ta med deg legitimasjon med bilde. Alle velgere må legitimere seg for å stemme. Møter du opp i valglokalet uten legitimasjon, og du er ukjent for stemmemottaker, vil du ikke få anledning til å avgi stemme. Du kan bruke bankkort med bilde, førerkort eller pass.
Fagforeningen oppfordrer alle til å bruke stemmeretten!
