
FAGFORENINGENE HAR UTPEKT HOVEDVERNEOMBUDENE I BÆRUM KOMMUNE FOR PERIODEN FREM TIL 1.8.2028.
Bærum kommune har bestemt å redusere antall hovedverneombud (HVO) fra sju til fire. Dette er en reduksjon som fagforeningene er uenig i. Beslutningen gjelder fra 1.8.2026, da perioden for de nåværende HVOene avsluttes.
På den bakgrunn har fagforeningene nå utpekt fire HVO for perioden 1.8.2026 frem til 1.8.2028. Disse er utpekt for hvert sitt område.
Helse og velferd: Kimmy Scott
Aldring og mestring og Organisasjon og utvikling: Gunn E. Moren
Samfunn: Pål Jørgensen
Oppvekst: Karianne Audahl Vik
Fagforeningen ønsker hovedverneombudene lykke til i den viktige jobben for kommunens ansatte.
