Press "Enter" to skip to content

TIL DEG SOM JOBBER DELTID

JOBBER DU DELTID, HUSK Å SVARE PÅ SKJEMA SOM ER SENDT PÅ SMS

Fagforeningen har sendt en SMS til medlemmene for å få en oversikt over omfanget, og innsikt i arbeidsgivers bruk av deltid. Vi vil også kartlegge ønske om utvidet stilling blant fagforeningens deltidsansatte. Undersøkelsen er kun for deg som jobber deltid. Har du ikke fått en slik SMS ta kontakt med kontoret.

Jobber du deltid og ikke har sendt utfylt skjema til fagforeningen, gjør det nå. Det er viktig å få flest mulig tilbakemeldinger, da det vil bidra til en mer omfattende oversikt over deltidsproblematikken.