FAGFORBUNDETS FAMILIELEIER

NÅ KAN DU SØKE PÅ SOMMERENS FAMILIELEIR!

Fagforbundet følger opp tidligere års suksess med en familieleir fylt med aktiviteter for barn og voksne. For 2024 er det planlagt en leir på Haraldvollen leirskole i Målselv kommune i uke 31.

Leiren er arrangert i samarbeid med LOs ungdomsorganisasjon, Framfylkingen, og er et tilbud til Fagforbundets medlemmer, som kan ta med egen familie på leir.  Familiene som deltar får en variert, lærerik, morsom og minneverdig ferie.

Kriterier for å søke: Medlem i Fagforbundet med familiens egne barn og ektefelle/samboer. Medlemmer kan søke om plass ved å gå inn www.fagforbundet.no/familieleir og klikke på registreringskoblingen. Deltakeravgiften er kroner 600,- per familie. Fagforbundet dekker rimeligste transportmiddel, kost/losji og aktiviteter for alle deltakere.

Har du spørsmål om leirene, kan du sende en e-post til: familieleir@fagforbundet.no.