PENSJONISTENE INVITERES TIL SOMMERTUR

ÅRETS SOMMERTUR GÅR TIL ØSTFOLD OG FREDRIKSTAD

Pensjonistutvalget har i dag sendt en SMS til pensjonistene i Fagforbundet Bærum som inviteres til årets sommertur den 12. juni. Denne gangen går bussturen til Østfold og Fredrikstad, med omvisning i Gamlebyen.

Turen går fra plattform 6 på rutebilstasjonen i Sandvika presis kl 10.00. På turen blir det servert kaffe/rundstykker og middag. Egenandel kr 400 betales kontant på bussen.

Påmelding til Åse Pettersen på telefon, helst SMS til 906 39 671 med fullt navn. Det er begrensede plasser i bussen og som vanlig er det derfor «førstemann til mølla»,  med senest påmelding innen 24. mai.

Er du pensjonist og medlem av Fagforbundet Bærum og ikke har fått dagens SMS, kan du ta kontakt med pensjonistutvalget på telefon 916 84 913 eller på e-post bmj@fagforbundetbaerum.no. Vi vil da kunne få ditt riktige telefonnummer og få oppdatert fagforeningens medlemsregister.