NYHETSBREV TIL PENSJONISTMEDLEMER

FAGFORBUNDET VIL NÅ SENDE MÅNDELIGE NYHETSSBREV PÅ E-POST TIL PENSJONIST- OG UFØREMEDLEMMENE

Fagforbundet vil fra og med denne måneden begynne å sende ut et månedlig nyhetsbrev spesielt rettet mot forbundets 140.000 pensjonist- og uføremedlemmer.

Hver måned vil de motta et nyhetsbrev fylt med relevant og nyttig informasjon, inkludert: Nyheter fra Fagforbundet, Saker fra Pensjonistforbundet, Arrangementer og aktiviteter, Råd og tips, Medlemsfordeler og andre relevante nyheter.

Grunnen til at Fagforbundet gjør dette er fordi det er viktig for pensjonist- og uføremedlemmene å holde seg oppdatert og informert om saker som påvirker deres hverdag. Dette månedlige nyhetsbrevet vil være en enkel og praktisk måte å få all den informasjonen som trenges, direkte i innboksen.

Skulle du som medlem ikke få dette nyhetsbrevet, så kan det være at forbundets medlemsregister ikke har din riktige e-post adresse. Ta da kontakt med fagforeningskontoret, så vil de oppdatere dette.