DELTA I FAGFORBUNDETS MEDLEMSUNDERSØKELSE 2023.

Alle medlemmer har mottatt en e-post fra Fagforbundet sentralt om å delta i en medlemsundersøkelse.

Fagforbundet gjennomfører annenhvert år en undersøkelse blant alle medlemmene, hvor vi blant annet ber om tilbakemelding på jobben Fagforbundet gjør, stiller spørsmål om arbeidshverdagen deres, som bemanning og deltid, og de spør om hvilke saker dere mener må prioriteres i høstens fylkes- og kommunevalg.

Alle medlemmer oppfordres til å svare, uavhengig av om man er yrkesaktiv eller ikke, men det er selvsagt helt frivillig å delta. Blant de som deltar vil det bli trukket 10 gavekort til en verdi av 1000 kroner.

Fagforeningen mener dette er en viktig undesøkelse som gir forbundet bedre kunnskap om medlemmenes synspunkter i viktige saker. Derfor anbefaler vi at flest mulig svarer på e-posten og dermed blir med på å forme Fagforbundets politikk.