Hyggelig julefest

Flyktningkontoret og Fagforbundet Bærum arrangerte også i år en førjulsfest for flyktninger, innvandrere og frivillige i Kunnskapssenteret den 22. desember.

Det ble en svært vellykket fest med nærmere to hundre deltagere. Tjenesteleder Camilla Bildsten ønsket velkommen og det var også hilsninger fra Fagforbundets fagforeningsleder Bjørn M Johnsen og velferdsdirektør Kristin Nilsen.

Det var bespisning av mat fra mange kulturer som deltagerne hadde tatt med seg.  Det var også folkedans fra de forskjellige landene, hvor de inviterte også deltok. Representanter for flere av de frivillige var også til stede. Julefesten var et godt arrangement i arbeidet for å styrke samholdet i integreringsarbeidet.

Se flere bilder i galleriet