BEST I VIKEN FØRSTE HALVÅR

Halvårsrapporten viser at Fagforbundet Bærum er beste verver i Viken første halvår

Nå foreligger statistikken over ververesultatene i Fagforbundet Viken for første halvår. Vår fagforening har som mål å verve 330 nye medlemmer i 2023. I utgangen av juni hadde vi allerede fått 205 nye medlemmer.

Ververapporten viser at vi er de beste ververne i Viken, men her kan vi ikke hvile på laurbærene for Fredrikstad har vervet bare et par færre medlemmer enn oss. Mens det er et stykke ned til Drammen som har vervet 171 på tredjeplass. Lillebror Asker ligger på femteplassen med 150 nye medlemmer. Samlet sett har Viken fått 2 748 nye medlemmer i 2023.

Fagforeningen er svært godt fornøyd med ververesultatet så langt i år og nå må vi stå på videre for å beholde førsteplassen. Vi minner i den forbindelse om vår lokale vervekonkurranse, hvor premiene er gavekort som deles ut til de beste ververne på vårt årsmøte.