Rekordstor oppslutning på medlemsmøte

Fagforeningens medlemmer fylte kantinen i Kommunegården da Fagforbundet holdt sitt årlige sommermøte for medlemmene.

Denne gangen hadde vi fått storslått besøk.  Arbeiderpartiets nestleder Hadia Tajik og Fagforbundets nestleder Odd-Haldgeir Larsen var til stede og hadde innlegg om det kommende Stortingsvalget.

Møtet ble åpnet med flotte sanger av Siri Ravna. Deretter ble det informasjon om lokale saker av fagforeningsleder Bjørn M Johnsen som også så frem mot det kommende valget. Odd-Haldgeir Larsens skisserte forbundets valgstrategi og viktigheten av at medlemmene brukte stemmeretten.  Hadia Tajik avsluttet første del av programmet med engasjerende foredrag om de forandringene vi kunne forvente med en rød/grønn regjering. Innleggene ble godt mottatt av interesserte tilhørere.

Siste del av medlemsmøtet ble et sosialsamvær med mye store reker og godt drikke som sommerglade medlemmer satte stor pris på.

Se flere bilder fra møtet i galleriet