FAGFORENINGEN KLAR TIL STREIK

Nå pågår meklingen for fullt og dermed kommer ingenting ut fra forhandlingene før det hele er avgjort. Under meklingen er det bare Riksmeglingsmannen som kan uttale seg.

Fagforeningen er klar til streik. Vi har selv laget streikeplakater og streikefolder til utdeling til publikum. Streikevaktene til første vakt er informert og vil være på plass til rett tid.

Blir det streik vil Fagforbundet sende en SMS til ansatte i Bærum kommune så snart resultatet foreligger. Dermed kan det komme en melding til alle i natt. Det medfører ikke at flere enn de som allerede er streikeuttatt skal ut i streik. Ved en streik er det viktig at de som ikke er med på første uttak stiller på jobb som vanlig. Det er også viktig at de påser at ingen gjør de streikendes arbeidsfunksjoner.

Skulle det bli enighet med KS vil fagforeningen sende en SMS til de som er streikeuttatt og samtidig legge forhandlingsresultatet ut på denne internettsiden.