Todagers tillitsvalgtseminar avholdt

Fagforeningen avholdt høstens plasstillitsvalgtseminar på Klækken hotell den 31. oktober og 1. november. Her var nærmere 90 tillitsvalgte på plass for informasjon og faglig påfyll.

Fagforeningslederen åpnet første dag med å oppdatere de plasstillitsvalgte om nyheter fra Fagforbundet sentralt og lokalt. Det ble også orientert om de sakene som fagforeningen nå arbeider med opp mot arbeidsgiver. Det ble også avsatt tid til seksjonsarbeid. Første dag ble avsluttet med middag og sosiale aktiviteter i hyggelig samvær.

Vi hadde to gjesteforelesere på samlingen.
Første dagen holdt rådgiver i Fagforbundet et engasjerende foredrag om heltidskultur. Annen dag start med at Freddy Kjensmo fra Tullekontoret fikk frem latteren hos deltagerne med sitt innlegg om antimotivasjon.

Etter lunsj busset en fornøyd samling av tillitsvalgte hjem til Bærum.

seminaroktober2016