Invitasjon til medlemsmøte

fagforbundet_logo

FAGFORBUNDET INVITERER MEDLEMMENE I VEDLIKEHOLDSENHETEN, SERVICEENHETEN OG RENHOLD TIL MEDLEMSMØTE

Torsdag 29.8.2013 kl 11.00 i Kantinen på Rud.

Tema for møtet vil være det politiske vedtaket som ble fattet i sektorutvalget for Eiendom og Administrasjon den 6. juni 2013 og er som følger:

«I tråd med vurderingene i sak om ”vurdering av egenregi og outsourching for eiendom og administrasjon” bes rådmannen fremme en sak om outsourching /økt grad av konkurranseutsetting innen følgende tjenesteområder:

Renhold av kommunale bygg

Bruker og serviceoppgaver eiendom

IT

Forslagene må inneholde en tydelig målsetting for hvilke gevinster som kan oppnås når det gjelder kvalitet på tjenesten, reduksjon av kostnader, tilgang til kompetanse, og hvilke mulighet det er for å beskrive tjenesteleveransen slik at kontrakten gir grunnlag for en vinn-vinn situasjon for både bestiller og utfører. Behov for å styrke kommunens ”bestillerkompetanse” må også vurderes i saken.»

Det vil bli servert en enkel lunsj.

Grunnet servering ønsker vi at dere gir en melding om deltagelse på møtet til enten: Birger Auke telf.  91842500, Jan Henry Andersen telf. 99213823 eller Wenche Skoglund telf. 95987331.

Fagforbundet Bærum

Bjørn M Johnsen