Stort fremmøte på medlemsmøtet

0351-(0)-3-(1.2.3) (26.06.15) Medlemsmøte - 18.06.2015 - JVC-20150618_184548Kantinen i Kommunegården ble fylt, da over hundre medlemmer deltok på vår sommeravslutning 18. juni. Medlemsmøtet ble åpnet med sang av Jørn Simen Øverli.

Vår populære forbundsnestleder Odd Haldgeir Larsen var tilstede og kastet glans over møtet. Han holdt også en innledning før den politiske debatten. Det var appeller fra AP`s Kjell Maartmann-Moe, SV`s Harald Sævareid og Rødt`s Bjørn A Larsen. Disse svarte også på spørsmål fra salen.

Deretter orienterte fagforeningsleder Bjørn M Johnsen om lokale saker som fagforeningen arbeidet med, deriblant det spørreskjema som var sendt de politiske partiene. Både han og forbundsnestlederen oppfordret alle til å bruke stemmeretten ved kommunevalget. Da er vi med på å velge vår arbeidsgiver. Deretter ble det sosialt samvær med servering av reker og mye godt drikke. Det ble en flott kveld, med en god blanding av politikk og fornøyelse.

Se flere bilder i galleriet…