Avholdt tillitsvalgt seminar

0371-(0)-3-(1.2.3) (22.11.15) IMG_5621Den 9 og 10 november hadde fagforeningen sitt årlige høstseminar på Klækken hotell. Det var stor oppslutning fra våre tillitsvalgte. Det var et omfattende program med mye fagforeningsinformasjon, både lokale og sentrale nyheter. Sparebank 1 hadde noen korte innlegg om forsikringsnyhet i LO favør og om låneavtalen. Seksjonsplanene ble også gjennomgått. Første dag ble avsluttet med god mat og drikke. Under aperitiffen ble deltagerne underholdt av sangerinnen Tove Bøygård som frembrakte både tårer og latter hos tilhørerne.

Det meste at dag to var satt av til kommunereformen og de konsekvensene det vil kunne få for våre medlemmer. Vi hadde vært så heldig å få leder av Fagforbundets strategiske stab Unni Hagen som holdt foredraget: Kommunereformen. Vil vi? Må vi? Skal vi? Dette ble fulgt opp av Fanny Voldnes som er leder av samfunnsøkonomiske enhet i Fagforbundet og som snakket under tittelen, Kommuner som butikk. Fagforeningslederen avsluttet denne delen med en orientering om hva som skjer i Bærum og i Vestregionen. Det var fornøyde deltagere som ble busset tilbake til Sandvika tirsdag ettermiddag.

Se flere bilder i galleriet…