Seminar på Laholmen 13-14.06.16

Fagforeningen avholdt vårens plasstillitsvalgtseminar på Laholmen i Strømstad den 13. og 14.juni. Her var over 80 påmeldte tillitsvalgte på plass for informasjon og nytt faglig påfyll.

Seminar Laholmen 13. juniFagforeningslederen åpnet første dag med å oppdatere de plasstillitsvalgte om arbeidet som har foregått i fagforeningen. Det var flere politiske saker på agendaen, blant disse var seniorordningen og kommunereformen sentrale temaer. I tillegg ble årets kommende arbeid med de sentrale og lokale lønnsforhandlingene presentert, samtidig som det også var satt av betydelig tid for gjennomgang av, og arbeid med, HP 2016.

På ettermiddagen ble det arrangert en flott båttur rundt Kosterøyene i strålende solskinn. Her var humøret på topp og stemningen god blant alle deltakerne. Første dag ble avsluttet med en flott middag og sosiale aktiviteter i hyggelig samvær.

Vi hadde to gjesteforelesere sammen med oss til Laholmen. Første dagen orienterte teamkoordinator fra HR- enheten BK, Gina Ihle Frogner, om karriereveiledning i Bærum kommune. Andre dagen holdt Kjersti Børsum et foredrag om mangfold og kommunikasjon.
Etter lunsj busset en fornøyd samling av tillitsvalgte hjem til Bærum.

Se flere bilder i galleriet…