LOfavør har Norges laveste rente for ungdomsmedlemmer av Fagforbundet.

Gjennom LOfavør har SpareBank 1 SMN og SpareBank 1 Østlandet justert rentene for tredje gang på kort tid og gjør boliglånet for våre medlemmer enda billigere. Renteendringen skjer raskt med bakgrunn i den krevende situasjonen mange av våre medlemmer med boliglån er i, skriver LO i sitt ukesbrev. De skriver videre at med «førstehjemslån til 1,29 % nominell rente tilbyr vi et av Norges aller beste boliglånstilbud til medlemmer av LO-forbund. Våre nesten 960 000 medlemmer kan være trygge på at de som har boliglån gjennom LOfavør vil ha en av markedets beste boliglånsrenter, også over tid».

At LOfavør har lavest renter skriver  også  DN i sin fredagsutgave.

Sparebank 1 Østlandet også satt ned rentene på alle sine låneprodukter. Har du lån i andre banker, ta kontakt med Sparebank 1  Østlandet og be om tilbud.

Les her skrivet  fra LO som viser de nye rentesatsene…