FORTSATT STENGTE KONTORER FREM TIL 31.12.20.

Det er besluttet at kontorene i Rådhuskvartalet, Løkketangen og Eyvind Lyches vei fortsatt blir stengt for publikum, inntil videre ut året. Det medfører at fagforeningskontoret fortsetter dagens praksis.  Hovedtillitsvalgte kan kontaktes enten på e-post eller på telefon. De HTV er delt inn i kohorter, slik at kontoret alltid er bemannet. Post kan også legges i postkassen ved ytterdøren i Bakgården eller ringe på for levering.

HTV som ikke er på kontoret arbeider hjemmefra. Alle møtene med arbeidsgiver går på Teams. Grunnet Koronapandemien har det vært svært mye møtevirksomhet med kommunens ledelse og kommunalsjefene. Vi har også møter med medlemmene på Teams for de som har ønsket det. Det har frem til nå fungert utmerket.

Vi oppdaterer vår internettside flere ganger ukentlig og dette er nå vår viktigste informasjonskanal ut mot medlemmene. Vi registrer svært mange besøk på nettsiden, noe vi opplever som svært positivt.

Vi får fortsette å håpe at smitteøkningen stoppes og at vi etter nyttår kan komme tilbake til normalen.

Se kontaktinformasjon for våre HTV her…