LO FAVØRs ADVOKATFORSIKRING

Nå er det igjen mulig å få advokatforsikring gjennom Fagforbundet

Fagforbundet har for en periode frem til 30. oktober gjenåpnet muligheten til å tegne kollektiv advokatforsikring.

Fagforbundet innførte LOfavør Advokatforsikring i 2022, hvor medlemmer får enkel tilgang på advokathjelp i privatlivet. Med den kollektive avtalen betaler du kun 82,- per måned, mens forsikringen koster 194,- per måned når man tegner den individuelt gjennom LOfavør.

Fagforeningen har fått flere henvendelser fra medlemmer som ikke har tilsluttet seg denne medlemsfordelen, men som likevel ønsker den. Nå er det åpnet opp i en periode frem til 30. oktober, slik at de som ønsker det kan bestille forsikringen og tilslutte seg den kollektive avtalen til den gunstigere prisen på kr 82,- per måned.