Fagforbundets pensjonister godt fornøyd med pensjonisttreff

Fagforeningen, sammen med Sparebank1, inviterte våre pensjonister til en sammenkomst på Oslofjord Hotell tirsdag 13. september. Invitasjonen ble sendt på SMS gjennom Fagforbundets systemer, noe som fungerte bra.

Det møtte opp rundt 70 pensjonister som ble traktert med rundstykker, kaker og kaffe. Det ble gitt informasjon om alle medlemsfordelene som ligger i LO Favør og fagforeningens bankavtaler med Sparebank1. Det ble også holdt et foredrag av Helps advokat om arv og skifte. I etterkant av dette var det duket for quiz, hvor førstepremien var en lekker DAB radio.

De fremmøte pensjonistene var svært godt fornøyd både med innhold og servering og det var uttrykt ønsker om at dette skulle bli en årlig foretredelse.

pensjonsseminar-fagforbundet-baerum-13-09-16