Forbundsadvokaten har sendt brev til Rådmannen om Seniorsaken

lawyerSom dere leste i siste Fagnytt var fagforeningen uenig i at seniorordningen kunne sies opp kollektivt fra 31.12.2016 og sendte et brev til Rådmannen og ba om et drøftingsmøte. Møtet ble avholdt i ultimo august uten at noen enighet ble oppnådd. Siden den tid har vi vært i kontakt med Forbundsadvokatene, noe som har medført at advokat Børge Benum den 9. september sendte et brev til Bærum kommune ved Rådmannen.

På denne bakgrunn har fagforeningen invitert alle medlemmer som har inngått senioravtale til et møte i Kantinen i Kommunegården torsdag den 22. september kl 18.00. Vi har sendt brev om møtet til de som vi er kjent med har en senioravtale. Invitasjonen til møtet gjelder alle medlemmer som ønsker mer informasjon om status i seniorsaken. Vi ber om at alle som møter tar med sin egen senioravtale. De som ikke har anledning til å møte kan sende kontoret en kopi av sin avtale. Grunnen er at det er viktig å få oversikt over alle typer avtaler som foreligger.

Invitasjonen kan dere lese her