SUKSESSFULLT SOMMERMØTE AVHOLDT

Etter to år med pandemi-utsatte møter kunne vi endelig invitere våre medlemmer til en sammenkomst med god mat og drikke, sosialt samvær, fengende underholdning og smittsom latter. Med rekordmange påmeldte kunne vi se frem til en hyggelig aften sammen.

Vår nye fagforeningsleder, Zlata Ljubicic, åpnet møte og ønsket salen velkommen. Hun presenterte seg selv for de som ikke var kjent med hvem hun var, og informerte deretter om de mest sentrale sakene vi har holdt på med i forbundet lokalt den siste tiden. Arbeidet rundt streiken og resultatene av denne ble hovedtema for kvelden. Hun overlot ordet til Bjørn M Johnsen, som la frem resultatene av lønnsforhandlingene og forklarte hvordan tabellene skulle forstås. Da han var ferdig tok Zlata nok en gang ordet for en liten overraskelse – markeringen av årene vi har vært så heldige å ha Bjørn som Fagforbundet Bærum sin leder. Med en kort tale om hvor takknemlige vi er for å ha fått muligheten til å samarbeide med og lære av ham, overrakte hun ham en gravert penn, en blomsterbukett og et kort som alle i salen hadde skrevet under på.

Deretter var det klart for mat, drikke og underholdning.

Store reker, vin og mineralvann, vår egne Elvis – Johnny Reel og en stemning uten like ble måten vi avsluttet dette møtet. Vi er veldig fornøyde med hvor mange som kom og gleder oss til mange flere møter av ulik art etter sommeren. Vi har mye å ta igjen etter pandemien.