Fagforbundets barneby

Omtanke – Solidaritet – Samhold

Bli en bidragsyter du også!

Fagforbundet vedtok i februar 2005 å gå inn i et forpliktende samarbeid med SOS-barnebyer. Målet er at medlemmer og ansatte i Fagforbundet skal bidra til å finansiere bygging og drift av Fagforbundets barneby i Angola.I et land preget av en langvarig borgerkrig og HIV/Aids, vil vi gi barn en trygg oppvekst og skolegang.

Fagforbundet stilte en garanti på 18 millioner kroner til prosjektet for at vi sammen skulle klare å gi foreldreløse og forsømte barn i Angola en bedre fremtid.

Under seminaret på Klækken fikk vi 19 nye bidragsytere!

Det var en kjempebra oppslutning på fagforeningens oppfordring til deltakerne om å være bidragsytere til prosjektet.

Vi oppfordrer alle våre medlemmer til å støtte opp om prosjektet.

Dette kan du gjøre ved å klikke deg inn på rubrikken Fagforbundets barnebyer til høyre og fylle ut kupongen som du sender til oss.